Sònia Zurriaga


"Vaig nèixer a Barcelona l'any 1972,des de ben petita m'ha apassionat la música.Uns dels moments que recordo com més feliços de la meva vida va ser quan, a l' edat de 6 anys, els meus pares em van regalar el meu primer acordió. Aquell instrument era mes gran que jo!! i des d'aquell moment, ens vam convertir en companys inseparables..."

                                                                                       Sònia








FORMACIONS ACTUALS

Concert

- Accordion in Modern
Accordion in Modern és un trio d'acordions que dona a conèixer algunes de les vessants menys conegudes de aquest instrument amb la peculiaritat que integrem dins de la formació instruments com la bateria i el contrabaix. El resultat d'aquesta fusió és una música atractiva, vital i que atrau a públics molt diversos. El repertori de concert comprèn des dels clàssics com Miller i Gershwin, fins al "nuevo tango" de Piazzolla, passant pel jazz, folklore ( rus o irlandès) i música moderna.













- Va de concert
Dúo de concert (acordió i piano) amb un ampli repertori de diferents estils musicals. (tango, jazz, swing, bosanova...)




















Amenitzacions per a restaurants i esdeveniments

- Solista (Acordió)

- Dúo (Acordió i piano)

- Trio (Acordió, contrabaix i batería)

- Quartet (Acordió, clarinet/saxo, contrabaix i batería)

- Quintet (Veu, guitarra, acordió, contrabaix i bateria)



Altres

- Collage26
Som músics i professors de l’Escola Municipal de Música d’Olesa de Montserrat amb una àmplia trajectòria professional i que habitualment treballem amb nens de 0 a 8 anys. Aprofitant la nostra experiència docent i de les audicions escolars que portem a terme fa ja més de 5 anys, hem creat un seguit d'espectacles que combinen la música, el teatre, elements audiovisuals i atrezzo pensats per cadascuna de les franges d’edat dels nens. Així aconseguim que aprenguin alhora que gaudeixen d'una bona estona.













- Grup d'havaneres Morralla